Reklamacje
· Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniający oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.
· Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Składanie reklamacji:
Na liście zamówień po zalogowaniu się na konto Klienta sklepu, przy każdym zakupionym produkcie dostępna jest opcja składania reklamacji. W oknie składania reklamacji podają Państwo szczegółowy opis usterki.
Mają Państwo możliwość podglądu zgłoszonych reklamacji po zalogowaniu się do sklepu w zakładce MOJE KONTO > REKLAMACJE. Dodatkowo istnieje możliwość podglądu reklamacji wg:
* Reklamacje w toku
* Zakończone reklamacje
Można również pobrać formularz reklamacyjny bez wykonywania powyższej procedury.
Formularz reklamacyjny do pobrania: Kliknij na mnie :)