Dla Twojej wygody podpowiadamy jak możesz nadać paczkę.

 

Oto kilka przykładów, wybierz odpowiedni dla siebie:

 

 

1. WYGODNE ZWROTY:

 

 

 

 

2. KLASYCZNY ZWROT

 

ADRES DO ZWROTÓW:

STYLION.PL (zwrot)

Obsza 33a 

23-413 Obsza

 

Odstąpienie od umowy (formularz do pobrania)

 

 

3. INNE SPOSOBY NA ZWROT

✦ inpost.pl/wysylam

(paczki prosimy kierować bezpośrednio na adres naszej firmy)

✦ nadaj paczkę w najbliższej placówce Poczty Polskiej

✦ zamów dowolnego kuriera poprzez serwis np. Furgonetka.pl/

 

 

 

Bardziej szczegółowe informacje:

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. 

Sklep nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych do punktów odbiorów (np. paczkomat, żabka, orlen itp.). Adres do zwrotów podany jest powyżej lub na formularzu zwrotu.

 

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.

Zwracany towar należy odesłać razem z formularzem odstąpienia od umowy, z dopiskiem „zwrot”. 

 

 

czas na zwrot: 14 dni

 

Prawo odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy, a sprzedawca zwraca kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty przesyłki jakie kupujący poniósł za dostawę towaru, ale tylko koszty najtańszego zwykłego sposobu dostępnego w ofercie sprzedawcy. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

Brak możliwości odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.